donderdag 13 oktober 2011

Het duurde even, maar we hebben een modem.

Hier is dan eindelijk ons eerste blogberichtje. De modem was nergens te bekennen en nu hebben ze keurig een nieuwe geregeld en hebben wij internet;-)

We zijn de eerste dag gaan shoppen bij de premium outlets langs de 4 bij Lake Buena Vista. Het heeft de hele dag pijpenstelen geregend, dus was een parkbezoek niet de moeite. Ik ging gelijk op mijn doel af en na een uurtje had ik twee paar nieuwe schoenen bij Timberland gescoord en twee spijkerbroeken bij Levi's. Ben ik gelijk klaar deze vakantie!

Op maandag zijn we naar Seaworld gegaan en gelukkig was het weer zoals je dat van Orlando mag verwachten. Even met mijn vader in Manta de flying achtbaan geweest en hij heeft er van genoten. Ook mijn favoriet Kraken was weer leuk om te doen. We hebben een keer geen shows gedaan en zijn lekker dieren gaan kijken. Zo waren er een paar kleine dolfijnen in de nursery en hebben we de zeeleeuwen gevoederd. Helaas was een vogel nogal fanatiek en pakte hij een visje uit mijn bakje en toen had hij ook mijn hand te pakken. Het bloedde een beetje, maar dat was niet erg. Ook de onderwater viewing van de Dolfijnen was leuk, want er werd op dat moment niet gevoederd waardoor de lekker langs de ramen bleven zwemmen. Als laatste zijn we nog even in Atlantis geweest en doordat we achterin zaten zijn we niet echt soaked geworden zoals degene rechtsvoorin. Hier zijn een berg foto's:
Manta: the flying Coaster van Seaworld
Moeder dolfijn en kind
Oja, toch een show: Pets ahoy. Met de nieuwste aanwinst een Deense Dog!
Diverse dolfijnen foto's van de onderwaterview




Zie je die vogel, volgens mij had hij mij dus te pakken.
Deze zeeleeuw was zo schattig, zie de vis in zijn bek.
Beetje nat in Atlantis

Dinsdag gaan we naar Disney op de verjaardag van Hazel.

1 opmerking:

  1. Het begin van het blog is er en jullie hebben alweer leuke dingen gedaan. Gelukkig viel het met bloeden.. Wij vinden het voeren van de zeeleeuwen ook ze leuk.

    Nog veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen