vrijdag 28 mei 2010

Alive and.....strompelend... :-S

Hier dan weer een blogje van de afgelopen dagen! Ik kan je alvast vertellen dat we na mijn spectaculaire duikeling (echt, het is ook ZO iets voor mij....zou ik er ooit overheen groeien??) niet héél enthousiast hebben gedaan. Mijn elleboog en enkel zijn wel oke, maar mijn rug niet helemaal. Ja, niets ernstigs hoor, maar ik ben er hard op gevallen en het is echt flink beurs. Mijn nadeel alleen is dat ik dus NOOIT blauw word! Kan dus nergens mee opscheppen... ;-) Hoewel mijn onderrug (of bovenbil, ergens in die regio) inmiddels eíndelijk blauw wordt! Jeejj! Nu gelooft Martin me tenminste als ik zeg dat het zeer doet.

Hoe dan ook, gisteren naar Busch Gardens geweest. Maar dus niet zoveel gedaan omdat mijn gekneusde lichaampje dat niet helemaal kon hebben. Uiteraard wel mijn tijgertjes weer bezocht en ff langs de gorilla's geweest. Altijd leuk! Maar weer bijtijds naar huis gereden, het valt toch iedere keer tegen wat een stuk rijden het eigenlijk is!

Vandaag zijn we pas laat op pad gegaan. Dat is omdat vanaf 12.00 uur de kaarten voor game 7 tussen Magic en Celtics in de verkoop gingen. En je begrijpt, Martin zit er nu helemaal in, dus daar was geen ontkomen aan (hoewel ik het stiekum ook wel leuk vindt hoor... Vooral Dwight Howard... :-D ). Alleen, as we speak is game 6 bezig met het 2e kwart, en staan de Magic bijna 20 punten achter. Of die wedstrijd van zondag doorgaat, ik durf het te betwijfelen. Martin zit hier in vol ornaat aan te moedigen, maar vooralsnog gaat het niet de heel goede kant op.

Nou ja, na het scoren van de kaartjes naar Disney geweest. Eerst naar Hollywood Studio, want we wilden graag nog een keer in die attractie van Toy Story. De fast passess waren echter allemaal al vergeven en de rij stond op 120 minuten (!!!) (we waren even vergeten dat het dit weekend ook Star Wars Weekend is in Hollywood Studio), maar gek genoeg zijn we er toch in gegaan. En blijkbaar hadden we goede karma, want binnen 12 minuten stonden we weer buiten! Of het was een goedmakertje voor mijn buiteling in Amway Arena (gelukkig zag Dwight het niet!), maar ik blijf erbij dat Martin een verkeerde (of eigenlijk juiste?) afslag heeft gemaakt in de zigzagrij die nog leeg was. Maar hij blijft stellig ontkennen... Hoe dan ook, we stonden binnen een kwartier weer buiten!

Daarna naar Epcot gereden. Niet met de vriesbus, maar met onze eigen automobiel. We wilden graag nog een keer in Soarin'. Maar ook daar waren de fast passess al vergeven (we waren er ook pas om half vier ofzo) en stond er een rij van 100 minuten (!!!!). Het nadeel van die rij is echter dat je steeds heel lang stilstaat om vervolgens weer iets op te schuiven, heel irritant. Maar toen we net in de rij stonden (we dachten: misschien is onze karma ons twee keer goedgezind!) kwamen we er achter dat ik in de rij stond omdat ik dacht dat Martin dat graag wilde, en Martin stond er omdat ie dacht dat ik dat wilde. Nou vraag ik je! Nou goed, toen dat duidelijk werd, zijn we dus maar weer heel snel uit de rij gestapt, hebben we nog even rondgelopen en zijn vervolgens naar Publix gereden voor een paar boodschapjes. OOK leuk...

Maarrrrrrrrrrr, er is ook goed nieuws!! Dat constateerde wij vanmiddag. Vandaag is het Harry Potter-deel in Islands of Adventure open gegaan voor een soft opening!! Dus morgenochtend vroeg op en op weg naar Hogwarts! Yahoooo!!

Monkey-shots



Zoek de verschillen




Pity the fool! Sucka!



Hij had het koud, ff tegen de knuffelmuur



AAAAHHH!



Twiggy



AAAAHHH (II)



Lachen als een boer met... nou ja, eigenlijk alle soorten pijn :-S



Starship Bloopers



100 minuten bij Soarin'...



Daaaaag Epcot!! Tot over 2 jaar!



Go Magic!


2 opmerkingen:

  1. Hé dat is leuk zeg, een soft opening van Harry Potter in Islands of Adventure. WOW ..Ben heeeeeel benieuwd hoor !

    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je ribben, en hopelijk ga je wat beleven bij HP.

    BeantwoordenVerwijderen