zaterdag 22 mei 2010

Hotsyflots!

Hallooo!
Hier zijn we weer! Gisteren dan eindelijk naar Busch Gardens in Tampa geweest. Hoe leuk alle andere parken ook zijn, deze blijft echt favoriet! Vette achtbanen, ´you WILL get SOAKED´-waterbanen ennnnnnnnnnnn natuurlijk de tijgers! En heleboel andere leuke beestjes.

We wisten van tevoren al dat Kumba het niet zou doen vandaag, dus daar hadden we al rekening mee gehouden. Maar het was wél even schrikken toen ook de Montu stilstond! Dacht even dat Martin ter plekke een rolberoerte zou krijgen, maar dat viel mee. Later op de dag deed ie het weer, gelukkig. Niet dat ik er van genoten heb hoor, want ik heb lekker zitten wachten. Het was al een beetje eind van de middag en het was ZOOO gloeiende heet, dat ik het wachten in de rij waarschijnlijk niet had overleefd. OF één van de schoolreis-kinderen had het leven gelaten, kan ook :-) Maar goed, we gaan volgende week nog een keer (want we gaan dan toch ook naar de Tampa Bay Rays), dus kan ik alsnog genieten van deze superbaan.

Maar goed, ik kan dus niet genoeg benadrukken HOE HEET het was!! We zijn echt constant bezig geweest met de vraag: "waar kunnen we nu weer wat te drinken scoren?!". Echt mensen, stay hydrated, anders ga je dood. Om nog maar niet te spreken van de hitte in de auto die hele dag heerlijk in de zon heeft staan bakken. Heb volgens mij gewoon brandwondlittekens van de autogordel en Martin heeft geen vingerafdrukken meer dankzij een gloeiend heet stuur. Bij Men in Black hebben ze er een beter systeem voor, maar dit werkt dus ook, mocht je illegale neigingen hebben en bang zijn dat ze op de crime scene je vingerafdrukken zullen aantreffen.

Natuurlijk weer veel tijd bij de tijgers doorgebracht, beter bekend als 'MIJN tijgers'. Echt heerlijk genieten. Hoewel ze niet erg actief waren, gezien de hitte. Maar we waren er ook bij toen ze gevoed werden (helaas, weer geen schoolreiskinderen..). En dat hebben we overigen ook gezien bij de leeuwen! Ik zou ze zo graag willen knuffelen, maar dat schijnt dan weer niet goed voor je te zijn...

Aangezien ik aan het eind van de dag dus helemaal brak was van de hitte, hebben we dus über-ordinair McDonalds gehaald (althans, Martin heeft McDonalds gehaald) en mensen, wat was het SMERIG (behalve de milkshake dan..)!! Echt vies! Waarom kunnen ze hier geen patatten bakken die gewoon rechtop blijven staan?? Zouden het soms 80-jarige aardappelen zijn geweest?? Echt, waar je ook eet, altijd ranzige frietjes. Eigenlijk is al het eten ranzig... Behalve de garden salads misschien. Heb nog geen een keer fatsoenlijk gegeten. Maar vanavond eten bij Tony Roma's, dus goede hoop!

Vandaag (zaterdag) naar Florida Mall geweest. Ben al 1000 keer hier geweest, maar dus nog nooit Florida Mall bezocht. En je kunt jezelf de trip besparen. Het enige lollige is dat ze een Build a Bear hebben, maar dat is ook alles. Daarna even naar Prime Outlets geweest en even wat spijkerbroeken gescoord (vier Levi's voor 80 euro, is toch hilarisch!?) en wat shirtjes bij Tommy Hilvinger (zoals mijn vader altijd zegt).

En dat de gewone dingen des levens ook doorgaan tijdens de vakantie blijkt wel uit het feit dat het nu 16.45 uur is, wij in ons appartement zitten en Martin de Champions League zit te kijken. Nou vraaaag ik je! En ik ben "lekker" de was aan het doen. Wat bedoelen mensen toch met die "moderne relatie"?

Alvast sorry voor de vele tijgerfoto's. Kon niet kiezen...

Deze zat gewoon met me te sjansen!



Lieffff!



Do not try this at home!



So close yet so far... :-(



Voetje



Ik zei toch dat het heet was!



Kumba



Sheikra



Lekker kontje



Even afkoelen na het eten



Even aan het herstellen van zijn drukke dag...



Lief snoetje



Hihi...



Fotomodellen zijn het!



Ik ooook!



Hij krijgt vast geen McDonalds...



Even slokje slikken



Ik kwam, zag en...



...OVERWON!!



En ik heb nog veeeeeeeeeel meer where that came from! :-s

2 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's :) je mag er nog veel meer oploaden ;) Geniet ervan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's met leuk commentaar !

    BeantwoordenVerwijderen