zaterdag 22 mei 2010

Cane Island

Wat??!! Twee blogs op één dag?! Ja, ik dacht: doe eens gek...

Op veler verzoek hier dan wat info over ons appartement in Cane Islands. Het is dus ons tweede appartement, omdat bij ons eerste appartement internet dus ontbrak (eigenlijk wil ik iedere 5 dagen een nieuw en schoon appartement, maar dat mag vast niet. Vind ik zoooo negatief! :)) en heel erg vinden we dat niet. In het eerste appartement werkte een boel kleine dingen niet. Een paar lampen deden het niet, het afvalmonster onder het aanrecht niet (echt link als je hier je putje ff leeg wil halen!) en uitzicht op de parkeerplaats. Beetje jammer altijd.

Maar nu zitten we dus om de hoek, alles doet het en we hebben gezellig uitzicht. Ook de inrichting is iets meer van deze tijd. De lift is overigens om je kapot te lachen (of kapot te irriteren, ligt een beetje aan het moment van de dag...), want de deur gaat echt heeeeeeeeeeeeeel langzaam dicht en als je een beetje je best doet, kun je 3x met de trap op en neer voordat de lift beneden is (wij zitten op de 3e - in Nederland 2e - verdieping).

Martin vindt het zwembad wat klein, en dat is eigenlijk ook wel zo. Het nodigt niet uit om 's middags eens ff lekker bij te komen aan het zwembad. Verder heb ik er geen mening over. Ik zwem niet :-)

Nou, hieronder nog wat plaatjes. Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, toch? Ook nog een paar fotootjes van vanmiddag bij Florida Mall.

Bij M&M Store



Nou jaaaaaaaaaaa!



En we hebben gewoon NIETS ingeslagen!!



Ik houd van winkelen...



Martin kijkt CL-finale



Oeps...wat intellectuele lectuur...



Albert Verslinder



Eethoek(je) (vergis je niet, de ruimte is vrij klein, zeker voor Amerikaanse begrippen, maar ruim genoeg voor twee)



2e slaapkamer



Paris Hilton eat your heart out!



Badkamer 1



Badkamer 2 (komt zonder de bh hoor...)



Keuken



Entertaiment Centre



Uitzicht kon slechter! :-)



Dit was het écht voor vandaag hoor!

3 opmerkingen:

  1. Nou waren twee hele leuke blogs..
    Gaaf die foto's in Bushgardens !

    Ik wacht braaf op wat jullie nog meer uitspoken ...Nou geniet lekker !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet verkeerd hoor zo'n uitzicht...
    En dat bed...is dat een 8 persoons ;-)
    Ga zo door met al die mooie foto's en ik vind dat je erg leuk schrijft, leest erg lekker weg.

    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey hoi,

    Leuke condo op Cane Island hebben jullie. Ik ben in die condo ook nog even geweest want dit is de condo waarin Teleton in december verbleef."Wij zaten een portiek verder ( nummer 8259 app 204 )
    Zo te zien hebben jullie het prima naar de zin daar.

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe

    BeantwoordenVerwijderen