dinsdag 25 mei 2010

Stroller Kingdom

Goedemorgen!

Allereerst bedankt voor al die slaaptips! Blij te constateren dat ik niet de enige ben die er last van heeft.

Gisteren zijn we weer naar Disney geweest. We hadden bedacht dat we wat later zouden gaan, zo rond het middaguur, naar Magic Kingdom en dan rond vijven naar Animal Kingdom (om bij de safari ook eens aan de linkerkant te zitten zodat je ook beesten kunt zien..) en daarna weer naar Magic Kingdom voor Wishes.

Dus zo gezegd zo gedaan. Wij naar Magic Kingdom. Hoewel ik dit park nog nooit rustig heb gezien, spande dit toch wel de kroon. Het was echt heel druk en vooral de kinderwagens waren gewoon niet te tellen! Martin en ik hebben ons vooral bescheurd om de zgn. 'stroller-parkings'. En er staan daar gewoon mensen om je te helpen met het parkeren van je kinderwagen! Ben ik opeens zo blij met mijn eigen baan.... :-)

De enige reden om toch steeds naar dat park te gaan (oke, het zijn er twee. Je bent niet in Disney geweest als je geen kasteel hebt gezien) is Splash Mountain. Die is zo leuk! Maar er stond een rij van 65 minuten, dus hebben we uiteraard een fast pass gehaald. In de tussentijd hebben we gegeten, ijs gescoord (qua ijsjes eten loop ik nog steeds 1 op 1...), in Big Thunder Mountain geweest (zoals Martin al eerder zei: in Parijs is ie veel leuker! Hier lijkt het wel een toeristisch boemeltreintje) enneh...nee, dat was het wel.

Na Splash Mountain naar Animal Kingdom gegaan. Is nog wel een gedoe hoor, vanaf daar! Moet je eerst met de boot (de monorail deed het ff niet...) naar het Ticket and Transportation Centre en vanaf daar met de bus, waarin de airco zo ongeveer op -25 staat. Echt niet normaal. Enniehouw, toen we bij Animal Kingdom arriveerden begon het echt mega te onweren en vlak daarna vet te regenen. Het grote voordeel hiervan: het hele park loopt leeg! Wij zijn snel doorgelopen naar de safari en hebben eindelijk aan de linkerkant gezeten. En omdat het wat was afgekoeld (de hoosbui was inmiddels ook gestopt) waren de beesten lekker actief. Oke, je kunt geen fatsoenlijke foto maken in die auto, maar ze hadden erg leuk kunnen zijn :-S.

Daarna gegeten bij Rainforest Cafe (daar waren dus al die mensen naartoe gevlucht in de regen!) en weer terug naar Magic Kingdom. Toen we de vriesbus weer hadden overleefd en op het punt stonden weer op die boot te stappen, hadden we toch bedacht dat het eigenlijk wel mooi was geweest voor vandaag. Wishes heb ik al een paar keer gezien (zo niet, dan moet je echt gaan kijken hoor!) en Martin vond het toch ook wel leuk om wedstrijd 4 van de Magic tegen Celtics te kijken. Om redenen die hij volgens mij al heeft toegelicht (verdomde overtime!!).

Vandaag Seaworld en even de basketbalkaartjes ophalen. Althans, dat is de planning nu he... ;-)


GRRRRRRRRR


Mooi plaatje van het kasteel


Beetje nat in het Animal Kingdom














De grote jongens waren lekker actief na de stortbui!



Je ijs of je leven!


Het ijsje is binnen;-)




Tower of Terror reclame


















Rasta Pasta in het RainForest Cafe


FF de haren los


Saampies onder de grote boom van het Animal Kingdom

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van Animal Kingdoms safari, zouden die regenbuien er zijn om wat ruimte te maken in de parken?

    Veel plezier in Seaworld ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hee...als het vet gaat regenen dan ben ik ook weg...plakkerig gedoe allemaal :-)
    Ik zou je niet herkend hebben met je haren los...(alsof ik je zo zou herkennen!!)
    Weer leuk geschreven.

    Have Fun

    BeantwoordenVerwijderen